Welcome - Bem vindos



Hello friends
I'm happy
Today I put on my blog for the disposal of all, until in the end, I was creating this project for over six months, studying, separating materials, creating new things and is now ready (it is not quite ready) but I'm happy . Here I will put all my idea and previews of new creations and also will add some personal things.
Enjoy the wallpaper images and videos and put a doujin for download for free, I would criticize good or bad, but you want professionals to be critical (do not bullshit) Tell me what you have in mind on my work.
Now enjoy.
Thanks

ass:  Nekom = ^ ^ =




Ola amigos
Estou feliz
Hoje eu coloco meu blog para a disposição de todos, até que em fim, eu estava com esse projeto de criação ha mais de 6 meses, estudando, separando materiais, criando coisas novas e agora está pronto ( não está totalmente pronto ) mais estou feliz. Aqui eu irei colocar todas as minhas idéia e prévias de criações novas e também adicionarei algumas coisas pessoais.
Aproveitem os papeis de parede as imagens e videos e coloquei um doujin para download de graça, gostaria de criticas boas ou ruins, mas tem quer ser criticas profissionais ( não vale bobagens ) fale o que tem em mente sobre meus trabalhos.
Agora aproveitem.
Obrigado

Ass. Nekom =^^=

Nenhum comentário:

Postar um comentário