Video Tutorial


Hello friends ....^^
I could not find a site suitable for video upload my videos (I was already thinking about putting in xvideo ^ ^) so I decided to leave it to download.
The videos I teach some tips that I always use before finalizing any artwork, as well as anyone can download, in addition to listening to my voice (I stuttered a lot in this video) add subtitles to help the hearing impaired and added subtitles in English, no excuse not to follow the tips.
The image I used for the videos was the CHILINDRINA (Chiquinha) I show how I create my artwork and colorful illustration to complete, is very simple and easy thing any knows where I'll meet for suggestions and questions.
E-mail nekom.nekom@gmail.com.
signed: Nekom



Ola  amigos ....^^
Eu não consegui encontra um site upload de video adequado para os meus videos ( já estava pensando em colocar no xvideo ^^) então eu decidi deixar para download.
Os videos eu ensino algumas dicas que sempre uso antes de finalizar alguma ilustração, e também qualquer pessoa pode baixar, alem de ouvirem minha voz ( eu gaguejei muito nesse video ) adicione legendas para ajudar os deficientes auditivos e adicionei legendas em ingles, não tem desculpa para não seguir as dicas.
A imagem que eu usei para os videos foi da CHILINDRINA ( Chiquinha ) eu mostro como crio a minha arte final até a ilustração colorida e finalizada, é bem simples e facil qualquer coisa sabe onde me encotrar para sugestões e duvidas.
E-mail nekom.nekom@gmail.com .
Assinado: Nekom


Nenhum comentário:

Postar um comentário